Se publică, pretutindeni în lume, enorm de multe cărţi de business. Ce să alegem din acest noian? Am întrebat cåţiva manageri romåni de top care sunt cărţile lor preferate - un sondaj cu scop mai degrabă ilustrativ, pentru idei de lectură în vacanţă. Iată rezultatele. Ne aşteptam la un oarecare grad de previzibilitate în ceea ce priveşte alegerea titlurilor din partea celor contactaţi, pentru că îi rugasem explicit să se refere doar la cărţi de afaceri. Şi t
Se publică, pretutindeni în lume, enorm de multe cărţi de business. Ce să alegem din acest noian? Am întrebat cåţiva manageri romåni de top care sunt cărţile lor preferate - un sondaj cu scop mai degrabă ilustrativ, pentru idei de lectură în vacanţă. Iată rezultatele.
Ne aşteptam la un oarecare grad de previzibilitate în ceea ce priveşte alegerea titlurilor din partea celor contactaţi, pentru că îi rugasem explicit să se refere doar la cărţi de afaceri. Şi totuşi, selecţiile au fost nu o dată surprinzătoare: am descoperit că Manuela Necula, şeful operaţiunilor din Romånia ale grupului Ogilvy, menţionează printre cărţile sale de căpătåi „Poveste de Crăciun“, a lui Charles Dickens, un clasic al copilăriei; sau că Doru Lionăchescu, managing partner al Capital Partners, e un cititor fervent, interesat de lucruri extrem de diverse, de la istoria Imperiului Bizantin la finanţe; ori, în fine, că mulţi dintre managerii romåni sunt surprinzător de branşaţi la noutăţile editoriale de peste Ocean, ca Bogdan Georgescu, managing partner al biroului local al Colliers International. Veţi găsi, alături de opţiunile celor intervievaţi, şi cåteva recomandări din partea noastră.
Părerea lor / Lecturi
Manuela Necula, head of country, Ogilvy Group Romånia
• Ronald J. Baker, „Pricing on Purpose: Creating and Capturing Value“ (Wiley, 400 pag., 48 USD, www.amazon.com)
Am avut ocazia să-l cunosc perso