INITIATIVA. Dan Voiculescu vrea sa relanseze cel mai puternic brand al Epocii de Aur PERSEVERENTA. Corina Dragotescu s-a luptat din greu pentru brand La 20 de ani dupa ce si-a incetat aparitia, brandul "Scanteia" isi reincepe cariera in media, trustul familiei Voiculescu demarand negocierile pentru achizitionarea sa de la detinatorul actual, jurnalista Corina Dragotescu.
Bogdan Tiberiu Iacob
Publicatia trustului Intact a editat in ultimele zile un supliment numit "Scanteia", avand aceeasi grafica precum fosta publicatie pecerista si fiind distribuit impreuna cu "Jurnalul national". Problema este, insa, ca brandul "Scanteia" a intrat in vara acestui an in posesia jurnalistei Corina Dragotescu, dupa o batalie destul de apriga, pentru ca a mai fost vanat si de trustul Ringier ori de Sorin Rosca-Stanescu. Finalmente, Ringier a obtinut dreptul de a folosi brandul "Scanteia" doar in domeniul IT si cel imobiliar. "Cred ca "Scanteia" are mari sanse sa prinda la publicul autohton, eventual dupa ce va suferi si o operatie de "curatare"", declara pentru Cancan jurnalista, in luna iunie. Acum, brandul a fost utilizat ilegal de Intact, iar Dragotescu s-a aratat ferm hotarata sa isi apere proprietatea, mandatandu-si avocatii sa recurga la procedurile de rigoare. Din fericire, se pare ca lucrurile se vor aranja amiabil, si chiar spectaculos: trustul Intact e interesat sa cumpere brandul "Scanteia" sau macar sa il inchirieze pe durata intregului an viitor. Asta pentru ca suplimentul, care nu e exclus sa devina ziar de sine statator, va aparea pe tot parcursul anului care vine. Informatia ne-a fost confirmata, ieri, de Marius Tuca, acesta declarandu-ne: "Suntem interesati, intr-adevar, de preluarea acestei marci, pentru ca suplimentul respectiv va aparea cel putin un an de aici incolo. E vorba de un proiect pe care eu il pre