„Eşti sigur că vrei să ştii?” este întrebarea medicului oncolog după o serie de analize care ar putea avea un diagnostic crunt. Cancer. Aşa începe unul dintre textele uneia dintre cele mai citite campanii susţinute de evz.ro.
1 /.
De la sfârşitul lunii august, aţi avut ocazia să dezbateţi pe forumul evz.ro diverse teme care au constituit subiecte pentru desfăşurarea unor campanii sau doar simple dezbateri. În ultima jumătate a acestui an au fost susţinute opt campanii care au declanşat sute de comentarii şi mii de accesări.
Scopul? Am încercat să vă arătăm că pe www.evz.ro puteţi citi, pe lângă articolele din ziar şi ştirile la zi, un alt conţinut care să acorde mai multă atenţie părerilor voastre.
Să facem o scurtă recapitulare.
1. Evz.ro a demarat campania, “O carte pe zi”, care a încercat să afle preferinţele literare ale cititorilor. În fiecare zi, evz.ro i-a aşteptat pe cititori să ne spună care sunt carţile care i-au marcat, i-au conturat personalitatea, de care s-au îndrăgostit sau de care pur şi simplu îşi amintesc cu încântare. Răspunsurile lor au fost răsplătite cu o carte pe zi, carte prezentată de evz.ro! Campania a durat 6 săptămâni, de pe 22 septembrie până pe 5 decembrie.
2. Campania intitulată „Portretul politicianului român” a debutat pe 6 octombrie şi s-a încheiat după două săptămâni, pe 20 octombrie. Încă din prima zi, am publicat textul de prezentare a campaniei şi articole despre 15 personalităţi importante din politică. Indirect, scopul a fost acela de a realiza un preambul al campaniei pentru alegerile parlamentare care s-au desfăşurat pentru prima oară sub semnul uninominalului.
3. Campania “Crimă pentru lux” a debutat pe 20 octombrie 2008 şi este rezultatul unui parteneriat între Evz şi fundaţia Vier Pfoten, ce a constat în a ne pune la dispoziţie informaţii, statistici şi cercetări