Brandul de bere Albacher, lansat anul acesta de cel mai mare producator de apa minerala de pe plan local Romaqua Group Borsec, mizeaza pe o crestere usoara a cotei de piata luna aceasta pana la 4,8-7,9% de la 4,7% in octombrie.
„Estimam ca in luna decembrie a acestui an vom avea o cota de pia]a de 4,8 - 4,9% din vanzarile in volum realizate pe segmentul off-premise (n. red-retail)”, a spus Draghici.
Romaqua a investit aproximativ 40 de milioane de euro in constructia primei sale fabrici de bere, cu o capacitate anuala de un milion de hectolitri de bere, in localitatea Lancram (Alba), in apropierea orasului Sebes. Albacher, primul brand de bere al companiei, este pozitionat pe segmentul mainstream al pietei de profil, fiind disponibil numai la doza si PET (ambalaj de plastic).
Principali competitori ai recent lansatului Albacher sunt Timisoreana, brandul Ursus Breweries cu cele mai mari vanzari valorice din piata in 2007, Bergenbier, brandul cu cele mai mari vanzari in volum al InBev Romania, cel de-al treilea jucator al pietei, si Golden Brau, marca din portofoliul Heineken Romania, producatorul cu cea mai mare cota de piata din industria berii, 30,3% (rezultat inregistrat in prima jumatate a acestui an care include procentul detinut de Bere Mures), potrivit studiilor AC Nielsen, citate de companie.
In afara de berea Albacher, portofoliul Romaqua mai cuprinde apele minerale Borsec, Stanceni, Aquatique, bauturile racoritoare Giusto, Quick Cola, Brifcor si cafeaua Metropolitan.
Brandul de bere Albacher, lansat anul acesta de cel mai mare producator de apa minerala de pe plan local Romaqua Group Borsec, mizeaza pe o crestere usoara a cotei de piata luna aceasta pana la 4,8-7,9% de la 4,7% in octombrie.
„Estimam ca in luna decembrie a acestui an vom avea o cota de pia]a de 4,8 - 4,9% din vanzarile in volum realizate pe segmentul off-pre