Programul „Paranghelion” (Antena 1), care l-a avut protagonist pe Adrian Minune, a realizat o audienţă record în noaptea Anului Nou. Dar a bătut şi recordul penibilului. Antena 1 a reuşit să se impună în bătălia pentru supremaţia audienţei de Revelion. La miezul nopţii, cei mai mulţi români s-au uitat la maneliştii conduşi de Dan Negru. Aruncând în luptă o veritabilă falangă a maneliştilor, care au interpretat caraghios diferite personaje istorice, Antena 1 a înregistrat, în intervalul orar 22.00 – 02.00, o audienţă medie de 1.426.000 de telespectatori pe minut (12,5% rating urban).
Cota de piaţă, adică procentul persoanelor care s-au uitat la „Paranghelion” din totalul celor care se aflau în faţa micilor ecrane, a fost de 25,4%.
Altfel spus, un sfert dintre orăşeni au preferat să urmărească scălâmbăielile lui Guţă şi Adi de la Vâlcea, sub bagheta lui Dan Negru. (Intervalul 22.00 – 02.00 din noaptea de Revelion este considerat pe piaţa TV drept „miezul” programului.)
Antena 1 şi-a păstrat poziţia de lider şi la cumpăna dintre ani.
În ultimul sfert de oră al anului 2008, audienţa sa medie a fost de 1.399.000 (12,3% rating), iar în primul sfert de oră al noului an, a fost de 1.671.000 de telespectatori (14,7% rating).
Audienţa-record a nopţii de Revelion a fost înregistrată la ora 00.20, când la Antena 1 se înregistrau 2,1 milioane de telespectatori în mediul urban.
De asemenea, la ora 12 noaptea lider de audienţă a fost tot Antena 1. Este pentru al nouălea an consecutiv când programele de Revelion ale postului sunt cele mai urmărite.
Pro TV, care a difuzat programul „Happy New Year” (cu manele şi cu interpreţii telenovelei „Regina”), a obţinut o audienţă medie de 759.000 de telespectatori pe minut (6,7% rating).
Valeriu Lazarov, pe locul trei
@N_