Audi va lansa luna aceasta la Salonul Auto de la Detroit varianta îmbunătăţită a modelului R8 5.2 FSI Quattro. Supermaşina celor de la Audi a primit un motor mai puternic V-10, amortizoare magnetice şi o uşoară ajustare de design.
Noul R8 cu o capacitate de 5,2 litri funcţionează prin injecţie directă, combustibilul fiind trimis prin pulverizare în camerele de combustie. Aceasta permite o mai bună rată de comprimare şi o mai bună ardere a combustibilului. Construit pe şasiu de aluminiu susţinut în toate cele patru colţuri de suspensii duble cu Quattro all-wheel-drive, R8 se va adapta la orice condiţie de trafic. Opţional, pot fi comandate frâne de carbon şi ceramică, care nu se uzează în timp.
La exterior, sunt câteva elemente de detaliu care fac diferenţa între acest R8 şi surata cu 8 cilindri: are două bare transversale frontale în loc de patru, grilajul central este finisat în crom, iar supapele de aerisire din interior au suferit o îmbunătăţire estetică. Până acum s-a anunţat că va ajunge pe şosele din Europa începând cu luna aprilie a acestui an, preţul de pornire fiind de 130.000 euro. Germania este prima ţară care va vinde acest model şi singura anunţată oficial până în acest moment. (E.H.)
Audi va lansa luna aceasta la Salonul Auto de la Detroit varianta îmbunătăţită a modelului R8 5.2 FSI Quattro. Supermaşina celor de la Audi a primit un motor mai puternic V-10, amortizoare magnetice şi o uşoară ajustare de design.
Noul R8 cu o capacitate de 5,2 litri funcţionează prin injecţie directă, combustibilul fiind trimis prin pulverizare în camerele de combustie. Aceasta permite o mai bună rată de comprimare şi o mai bună ardere a combustibilului. Construit pe şasiu de aluminiu susţinut în toate cele patru colţuri de suspensii duble cu Quattro all-wheel-drive, R8 se va adapta la orice condiţie de trafic. Opţional, pot fi comandate frâne de c