- Economic - nr. 230 / 5 Ianuarie, 2009 Putem remarca, zilnic, nenumaratele parcari cu plata care ne-au invadat drumurile principale din Targu-Mures, dar nu numai acestea, ci si stradutele laturalnice, cele cu institutii publice sau cu diverse sedii de firme. Intr-un an dublu electoral, in care se incheia si un anumit contract de asociere, cineva a descoperit ca, daca nu s-a facut mare branza timp de 8 ani in ceea ce priveste parcarile cu plata, se poate face ceva la "foc automat" si astfel au rasarit sute sau poate chiar mii de parcari cu plata, asezate in cele mai neinchipuite locuri, in "buza" unor statii de autobuz si microbuz, peste treceri de pietoni, in zona unor intersectii s.a.m.d. Ceea ce nu ni s-a spus, insa, a fost motivul aparitiei inflatiei de parcari. Putem, insa, sa credem, daca nu s-a facut mai nimic timp de 8 ani si s-a asteptat apropierea termenului la care expira o anumita asociere cu o firma, ca s-a dorit, dupa un an cu bani dati la greu din buget (pentru echipa adusa cu sprijinul primarului PDL din Sannicolau Mare, pentru subventionarea "Studcard"-istilor, pentru plata tichetelor cadou ale profesorilor si alte asemenea proiecte de an electoral), sa se adune ceva "malai" de pe spinarea celor cu masini. Intrebarea este, in acest caz, de unde s-au inspirat conducatorii nostri? Recent, la un drum mai lung, prin mai multe judete ale tarii si prin orase importante - Brasov, Ploiesti, Bucuresti s.a. - am avut surpriza sa nu gasim parcari cu plata pe marginea drumurilor, dupa modelul targumuresean, care sa ofere o protectie 0 masinii parcate, care poate sa fie agatata usor de cel care se chinuie sa se incadreze pe drumul devenit in unele locuri poteca. De asemenea, nu am gasit parcari cu plata fara paza. In aceste conditii suntem foarte interesati sa aflam de unde s-a "importat" modelul _ "tragem niste linii cu vopsea si, ecce… parcarea". Textele de ge