Manelele Antenei 1 au facut varf de audienta in noaptea dintre ani. Cine a gustat, insa, acest gen de divertisment si cum arata profilul audientei la celelalte posturi TV? Daca Paranghelionul Antenei 1 a inregistrat cel mai bun procent de barbati si nu a excelat la capitolul educatie, cu Happy New Year, Pro TV a atras cel mai tanar public dintre posturile analizate, potrivit Paginii de media.
Profilul audientei in noaptea de Revelion, potrivit Paginii de media:
Paranghelionul cu manelisti de pe Antena 1a avut cel mai bun procent de public masculin (46,7% din telespectatori), un procent ridicat de public cu studii primare (22%), dar un rezultat bun la capitolul venituri: aproape 44% dintre telespectatorii Paranghelionului castiga peste medie.Pro TV s-a impus drept postul cu cei mai tineri telespectatori cu programul Happy New Year, aproape 40% dintre telespectatori avand pana in 35 de ani. Pro-ul se bucura si el de un public cu venituri mari (44%), dar, ca si in cazul Antenei 1, are parte de un public cu educatie primara si medie.Un public educat, cu bani (cel mai ridicat procent) si aproape la fel de tanar ca al Pro TV au asigurat si Mondenii postului Prima TV.Fara manele, TVR1 a adus in fata televizoarelor un public mai batran decat cel al televiziunilor comerciale, insa cu bani si mai educati.Pe de alta parte, Revelionul prezentat de Garcea pe Kanal D s-a diferentiat clar cu un public tanar, cu venituri mici si cu studii cel mult medii.Cele doua posturi de stiri, Realitatea TV si Antena 3 au avut un public asemanator: foarte ridicat ca varsta, cu jumatate dintre telespectatori peste 55 de ani, insa educati.Ce spun specialisti in mass-media despre subcultura care face audienta la TV si evolutia acestui fenomen pe piata media:
Petrisor Obae pentru HotNews.ro:
Explicatia este o chestiune de matematica elementara. Audienta TV reflecta s