Infrastructura Capitalei e nedezvoltata chiar si pentru populatia din statistica. Avem 1,3 milioane de masini care se inghesuie pe aceleasi strazi pe care, in 1989, circulau - cu sau fara sot - maximum 250.000 de autoturisme. Avem multe cartiere de blocuri si vile, crescute precum ciupercile pe o retea invechita de apa si canalizare. Avem aceeasi structura de transport in comun din 1989 - RATB si metrou - paralizata azi fie de traficul de la suprafata, fie de aglomeratia umana din subteran. Niciuna dintre administratiile ultimilor 20 de ani nu a fost capabila sa gandeasca o strategie de dezvoltare durabila a Capitalei, care se doreste metropola, dar nu e capabila sa-si gestioneze propria crestere.Prin urmare, desi Bucurestiul atrage ca un magnet forta de munca si investitiile, ofera la schimb o calitate proasta a vietii, generata de aglomeratie, de dezvoltarea haotica, in special pe verticala, si de ignorarea elementelor vitale pentru locuitorii ei, scrie Evenimentul Zilei.
Sloganuri in romana, pe peretii universitatii din Atena Sloganuri in diferite limbi, intre care si romana, au fost descoperite pe peretii Universitatii Tehnice din Atena, ocupata timp de peste doua saptamani de protestatari, la inceputul lunii decembrie, relateaza cotidianul grec Ekathimerini, in editia electronica. Nivelul distrugerilor materiale produse de protestatarii greci in unele universitati din Atena este mult mai ridicat decat se credea initial, potrivit jurnalistilor carora le-a fost permisa vizita la unele dintre aceste institutii, scrie Gandul.
Un document transmis la 1 iulie 2008 de fostul ministru al finantelor Varujan Vosganian catre colegul sau de la Transporturi, Ludovic Orban, avertizeaza ca Romania va avea autostrazi si drumuri civilizate in alt mileniu. Potrivit documentului, in conditiile finantarii de la bugetul de stat din perioada 2005-2007, marile pr