Barfa, sau canalele informale de comunicare cu angajatii, sunt asii din maneca oamenilor de afaceri care vor sa-si mobilizeze angajatii pentru a fi mai eficienti si productivi.
Zvonurile ca doar angajatii care au anumite rezultate primesc prime pot motiva personalul pentru a se mobiliza in eficientizarea muncii lor, informeaza The Telegraph.
Potrivit unui studiu realizat de cercetatorii francezi, angajatorii pot obtine rezultatele dorite de la personalul angajat daca aleg cu grija oamenii cheie pentru raspandirea zvonurilor.
Ei trebuie sa fie credibili, sa faca parte dintr-un grup solid, pentru ca opinia lor sa fie ascultata de catre ceilalti colegi, a spus directorul Scolii de Afaceri din Nantes, Grant Michelson.
"Persoanele alese pentru informarea maselor trebuie sa fie de incredere pentru angajatori. Totodata, acestia trebuie sa fie adevarati informatori, pentru a sti care este parerea angajatilor cu privire la politicile aplicate", a spus Michelson.
Cel mai important lucru pentru angajator insa este sa fie credibil si onest pentru toti angajatii sai. Mai mult, oamenii de afaceri trebuie sa fie disponibili pentru angajatii lor, atunci cand acestia au nevoie, pentru a consolida relatia dintre ei, mai cred specialistii.
Barfa, sau canalele informale de comunicare cu angajatii, sunt asii din maneca oamenilor de afaceri care vor sa-si mobilizeze angajatii pentru a fi mai eficienti si productivi.
Zvonurile ca doar angajatii care au anumite rezultate primesc prime pot motiva personalul pentru a se mobiliza in eficientizarea muncii lor, informeaza The Telegraph.
Potrivit unui studiu realizat de cercetatorii francezi, angajatorii pot obtine rezultatele dorite de la personalul angajat daca aleg cu grija oamenii cheie pentru raspandirea zvonurilor.
Ei trebuie sa