Cu o pripeală deloc de bun augur, noul Guvern adoptă ordonanţe sau anunţă măsuri care se vădesc a intra în conflict cu legile în vigoare şi chiar cu Constituţia. Aparent, totul se face prin prisma necesităţii de a combate criza sau de a crea structuri mai mobile. În fapt, nici un motiv nu poate justifica ignorarea legilor şi în primul rând a celei fundamentale. De la bun început, premierul desemnat a pornit cu stângul, propunând spre &i Cu o pripeală deloc de bun augur, noul Guvern adoptă ordonanţe sau anunţă măsuri care se vădesc a intra în conflict cu legile în vigoare şi chiar cu Constituţia. Aparent, totul se face prin prisma necesităţii de a combate criza sau de a crea structuri mai mobile. În fapt, nici un motiv nu poate justifica ignorarea legilor şi în primul rând a celei fundamentale. De la bun început, premierul desemnat a pornit cu stângul, propunând spre &i
Cu o pripeală deloc de bun augur, noul Guvern adoptă ordonanţe sau anunţă măsuri care se vădesc a intra în conflict cu legile în vigoare şi chiar cu Constituţia. Aparent, totul se face prin prisma necesităţii de a combate criza sau de a crea structuri mai mobile. În fapt, nici un motiv nu poate justifica ignorarea legilor şi în primul rând a celei fundamentale. De la bun început, premierul desemnat a pornit cu stângul, propunând spre învestire doi miniştri ale căror ministere (Turism şi Sport) nici nu există, organizarea Guvernului fiind atributul exclusiv al Parlamentului. Ca şi organizarea CSAT, amănunt care nu l-a oprit pe Emil Boc să-i schimbe, prin Ordonanţă de Urgenţă, structura, spre a-i pune un fotoliu de vicepreşedinte lui Mircea Geoană. Chiar fără a argumenta serios, în cuprinsul noii reglementări, situaţia extraordinară, a cărei soluţionare „nu putea fi amânată”, ba se şi modifica o lege organică.
Uluitoare este uşurinţa cu care premierul intervine într-un domeniu sacru, cum