Henkel, unul dintre cei mai mari producatori de bunuri de consum la nivel mondial, analizeaza posibilitatea scurtarii programului de lucru, pentru a adapta operatiunile la conditiile economice dificile, a declarat Lothar Steinebach, directorul general al grupului german. Henkel va lua in considerare toate optiunile pentru a diminua impactul si efectele crizei economice asupra propriilor afaceri, a declarat Steinebach. "In prezent, stam bine in ceea ce priveste mentinerea locurilor de munca, desi dificultatile unora dintre clientii nostri sunt evidente si ne-ar putea determina sa luam masuri", a aratat seful Henkel. Astfel, grupul intentioneaza sa "flexibilizeze" programul de lucru la divizia de adezivi, care genereaza circa 10% din vanzarile Henkel datorita clientilor din industria auto, a mai spus Steinebach, adaugand ca ar putea adopta si alte masuri in cazul unei crize de durata a acestui sector. Henkel produce detergenti, produse pentru ingrijirea locuintei, cosmetice si adezivi tehnologici. Grupul este prezent in Romania pe toate cele trei segmente de piata, prin importuri in cazul primelor doua divizii si productia de adezivi.
Henkel, unul dintre cei mai mari producatori de bunuri de consum la nivel mondial, analizeaza posibilitatea scurtarii programului de lucru, pentru a adapta operatiunile la conditiile economice dificile, a declarat Lothar Steinebach, directorul general al grupului german. Henkel va lua in considerare toate optiunile pentru a diminua impactul si efectele crizei economice asupra propriilor afaceri, a declarat Steinebach. "In prezent, stam bine in ceea ce priveste mentinerea locurilor de munca, desi dificultatile unora dintre clientii nostri sunt evidente si ne-ar putea determina sa luam masuri", a aratat seful Henkel. Astfel, grupul intentioneaza sa "flexibilizeze" programul de lucru la divizia de adezivi, care genereaza circa 10%