Criza financiara a lovit direct in inima unuia dintre cele mai faimoase cotidiene din intreaga lume, New York Times, care a inceput sa vanda publicitate pe prima pagina, pagina dedicata in exclusivitate, pana in prezent, doar informatiei.
Editia de luni, 5 ianuarie, a fost prima in care New York Times a avut publicitate pe prima pagina, mai exact o reclama la televiziunea CBS, cu titlul "Front Page News" si sloganul "Cel mai vizionat post", anunta La Repubblica.
New York Times va publica un ad de presa in jumatatea de jos a primei pagini, care va ocupa spatiul a sase coloane. Decizia aduce cotidianul in pas cu celelalte ziare americane care au cedat imperativelor comerciale dictate de criza economica, ajungand sa vanda spatiu publicitar pe prima pagina, acolo unde, de regula, apar principalele titluri si stiri ale zilei.
Unul dintre primele cotidiene care a inceput ca publice reclame pe prima pagina este Wall Street Journal, inca din 2006.
In ultimele luni ale anului 2008 conducerea cotidianului anunta ca are datorii importante si a facut cateva concedieri in contextul crizei financiare. Pentru a depasi aceasta criza NY Times a "sacrificat" cateva principii dupa care s-a ghidat pana in prezent.
Criza financiara a lovit direct in inima unuia dintre cele mai faimoase cotidiene din intreaga lume, New York Times, care a inceput sa vanda publicitate pe prima pagina, pagina dedicata in exclusivitate, pana in prezent, doar informatiei.
Editia de luni, 5 ianuarie, a fost prima in care New York Times a avut publicitate pe prima pagina, mai exact o reclama la televiziunea CBS, cu titlul "Front Page News" si sloganul "Cel mai vizionat post", anunta La Repubblica.
New York Times va publica un ad de presa in jumatatea de jos a primei pagini, care va ocupa spatiul a sase coloane. Decizia aduc