Felix Tataru, managing partner la GMP, agentia de publicitate cu care Traian Basescu a castigat alegerile, crede in scaderea cheltuielilor cu publicitatea in presa scrisa si cresterea celor de pe on-line in 2009. La Intalnirea Media HotNews.ro din 7 ianuarie, Tataru a spus ca internetul s-ar putea dubla ca piata in 2009, dar din presa scrisa ar putea disparea unele titluri, pauperizate de scaderea veniturilor din reclama. In orice caz, in 2009, piata de publicitate va fi caracterizata prin "Pragmatism si stat pe coada".
La finalul intalnirii online, Tataru a acordat HotNews.ro un interviu.
GMP a lucrat la campania PDL pentru uninominal in tandem cu Profile Communication. Agentia lui Tataru a facut partea de comunicare si template-urile la nivel national, in timp ce Profile s-a ocupat cu marketingul politic si consultanta. Felix Tataru afirma ca obiectivele campaniei au fost atinse, "la limita": era vorba de cel putin un parlamentar peste cei obtinuti de PSD, iar diferenta a fost de trei.
Dupa discutia online cu cititorii, Tataru a acordat HotNews.ro un interviu, din care, la finalul articolului, puteti vedea doua inregistrari video.
Fragmente din discutia online
Piata de publicitate in 2009: "Pragmatism si stat pe coada".Oamenii de comunicare din Romania: Cei din publicitate "sunt de nota 2,5-3 din 5". In marketing exista mai mult de 10 oameni talentati, "dar nu simt nevoia sa bata toba pentru ispravile lor". Agentiile de publicitate sunt "peste 30-40. Dar problema este ca in interiorul fiecarei agentii exista prea mult juniorat."Internetul: "Pai acum 8 ani, cind mai nimeni nu stia ca exista internet, am infiintat impreuna cu Bogdan Nitu prima agentie online serioasa din Romania. Asta spune tot despre credinta mea referitoare la subiect."Esecul cu Vasile Blaga la Primaria Bucurestilor: "Pai ce sa zic. Nobody is