Cabinetul condus de Emil Boc va avea de gestionat, pe långă criza economică, şi o lungă listă de solicitări venite dinspre mediul de afaceri. La fiecare schimbare de guvern, oamenii de afaceri se opresc pentru o clipă din goana nebună în care şi-au transformat viaţa şi încearcă să le explice politicienilor proaspăt ajunşi la putere ce aşteaptă de la ei. Uneori, cererile lor sunt discutabile, dacă nu de-a dreptul absurde. De cele mai multe ori, însă, e vorba de solici
Cabinetul condus de Emil Boc va avea de gestionat, pe långă criza economică, şi o lungă listă de solicitări venite dinspre mediul de afaceri.
La fiecare schimbare de guvern, oamenii de afaceri se opresc pentru o clipă din goana nebună în care şi-au transformat viaţa şi încearcă să le explice politicienilor proaspăt ajunşi la putere ce aşteaptă de la ei. Uneori, cererile lor sunt discutabile, dacă nu de-a dreptul absurde. De cele mai multe ori, însă, e vorba de solicitări absolut pertinente. Cărora, tot de cele mai multe ori, miniştrii nu reuşesc să le ofere un răspuns adecvat pånă la expirarea mandatului. Moment în care lucrurile o iau de la capăt. Instalarea noului executiv nu a făcut excepţie: mulţi antreprenori speră că, măcar în al doisprezecelea ceas, problemele din domeniul lor îşi vor găsi rezolvarea.
Taxarea transportului rutier de marfă la fel ca şi cel feroviar
„După zece ani în care toate guvernele aflate la conducerea Romåniei au acţionat împotriva căii ferate, sperăm să se schimbe într-un sfårşit lucrurile“, spune George Buruiană, directorul general al operatorului feroviar privat Servtrans. Principalele sale aşteptări de la cabinetul Boc sunt scutirea de taxa de drum a combustibilului utilizat pe calea ferată, după cum se întåmplă deja în domeniul naval şi aerian, introducerea unei taxe de acces la infrastructură pentru transportul rutier de marfă, la acelaşi nive