Shopmania, un portal care compara preturile practicate de diferite magazine pentru un anume produs, estimeaza ca in acest an veniturile vor egala pentru prima oara cheltuielile ( break-even), pe masura ce compania isi va extinde operatiunile in aproape 30 de tari, iar incasarile din publicitate online vor creste.
Portalul este detinut de Asesoft Net, companie parte a grupului controlat de omul de afaceri Sebastian Ghita.
Portalul Shopmania, care opereaza in prezent in 24 de tari, aduce circa 70% din veniturile firmei, care sunt de asteptat sa urce in acest an cu 35%, la 2 mil. lei (circa 0,5 mil. euro).
"Veniturile Shopmania provin de la magazinele care doresc o listare preferentiala in lista de rezultate afisata dupa cautarea dupa un produs, de la regiile de publicitate si Google Adsense, care este partener premium", a precizat pentru ZF Arthur Radulescu, director general Asesoft Net. Portalul se va extinde in Danemarca, Cehia si Israel.
In cadrul companiei lucreaza 30 oameni. Cei mai multi utilizatori ai portalului lansat in mai 2006 sunt din Romania, Italia, Spania si Franta.
Shopmania, un portal care compara preturile practicate de diferite magazine pentru un anume produs, estimeaza ca in acest an veniturile vor egala pentru prima oara cheltuielile ( break-even), pe masura ce compania isi va extinde operatiunile in aproape 30 de tari, iar incasarile din publicitate online vor creste.
Portalul este detinut de Asesoft Net, companie parte a grupului controlat de omul de afaceri Sebastian Ghita.
Portalul Shopmania, care opereaza in prezent in 24 de tari, aduce circa 70% din veniturile firmei, care sunt de asteptat sa urce in acest an cu 35%, la 2 mil. lei (circa 0,5 mil. euro).
"Veniturile Shopmania provin de la magazinele care doresc o listare preferentiala in lista de rezultate afisata dupa cautarea dupa un p