Cei trei antreprenori romani au reusit in ultimii ani sa aduca pe piata locala 25 de branduri dintre care doar unul autohton si sa deschida pana la 168 de magazine in toata tara, in conditiile in care in cele 40 de malluri operationale sunt peste 1.500 de magazine de textile, potrivit estimarilor ZF.
Astfel, cei trei proprietari ar putea detine peste 10% din retailul modern de fashion, cifra de afaceri cumulata a celor trei grupuri depasind 70 mil. euro, potrivit ultimelor date disponibile.
Familia Mihet ruleaza afaceri de peste 35 de milioane de euro, in timp ce divizia de fashion ii aduce lui Octavian Radu 14 mil. euro, iar AAV Group a estimat pentru 2008 afaceri de 20 mil. euro. Oamenii de afaceri romani au intrat astfel in competitie cu companii internationale importante ca Inditex, Solmar sau Azadea Group, care au adus in Romania alte cateva zeci de branduri care au imbogatit oferta din centrele comerciale deschise la nivel national si implicit au condus la o dezvoltare rapida a pietei.
Familia Mihet a pus pe picioare in 1994 compania Staff Collection prin care a inceput sa produca si sa comercializeze articole de imbracaminte sub brandul House of Art.
In tot acest timp, House of Art a devenit cea mai mare retea de magazine de imbracaminte autohtone, numarand pana la 65 de unitati, alcatuind astfel topul companiilor romanesti de textile alaturi de Leonardo si Jolidon.
Mai mult, actionarii House of Art s-au aruncat in lupta cu concurenta straina, Steilmann avand peste 60 de magazine, iar Kenvelo peste 40 de unitati, potrivit datelor existente in piata.
Cu toate acestea, actionarii House of Art nu s-au limitat la o dezvoltare pe verticala, ci au hotarat sa isi imbogateasca portofoliul cu alte branduri, de acesta data internationale.
Asa au aparut marcile Levi's, Fox sau Dockers, administrate de aceasta data printr-o noua fir