Hello Kitty Pisica japoneza Kitty-chan, cunoscuta in Occident ca Hello Kitty, implineste anul acesta 35 de ani, eveniment ce va fi marcat de compania care a lansat pe piata acest personaj, Sanrio, inclusiv prin imbogatirea gamei de produse de brand, informeaza France Presse.
Pentru a o celebra pe Hello Kitty, personaj aparut pe piata in 1974, si pentru a marca lansarea de anul viitor a primelor obiecte derivate ale brandului, Sanrio a prezentat ieri noi accesorii pentru celebra pisicuta si anume fundite in cinci culori diferite, realizate special pentru aniversarea personajului.
"Fundita este unul dintre simbolurile caracteristice ale lui Kitty si reprezinta, de asemenea, legaturile umane", a declarat un oficial al companiei Sanrio. Cele cinci culori ale noilor fundite ce vor fi purtate de Kitty sunt rosu, roz, galben, verde si mov, acestea simbolizand prietenia, blandetea, generozitatea, speranta si bunatatea. Aceste sentimente pozitive cu valoare universale, reunite in imaginea lui Kitty, ar putea fi motivul pentru care aceasta este un personaj atat de popular in toata lumea, potrivit specialistilor din cultura nipona. Hello Kitty este cel mai profitabil produs al firmei Sanrio, comercializat in 70 de tari din toata lumea. La fel ca si celebrul Mickey Mouse de la Disney, Kitty este protagonista a doua parcuri de distractii tematice din Japonia. Kitty-chan a fost numita oficial, in 2008, ambasador al Ministerului de Turism al Japoniei pentru a spori vizibilitatea tarii si a atrage mai multi turisti.
Hello Kitty Pisica japoneza Kitty-chan, cunoscuta in Occident ca Hello Kitty, implineste anul acesta 35 de ani, eveniment ce va fi marcat de compania care a lansat pe piata acest personaj, Sanrio, inclusiv prin imbogatirea gamei de produse de brand, informeaza France Presse.
Pentru a o celebra pe Hello Kitty, personaj apa