Programele televiziunilor de sarbatori au demonstrat o criza mare... de inspiratie a celor ce le-au alcatuit. Nebune dupa audienta, marea majoritate a televiziunilor au considerat ca "trendul" sexy si manelele, piperat cu trivialitati asa-zis comice, ii va delecta pe casnicii lipsiti de fondurile necesare distractiei la munte sau prin alte locuri.
S-au paruit pentru audienta emisiunilor de Craciun si Revelion, ca de obicei, Pro TV, Antena 1 si TVR. Pro TV prin editiile speciale "O-La-La" si cele ale emisiunii lui Catalin Maruta, cu sumare mai inspirat concepute s-au ferit sa alunece pe partia "trendului" respectand eleganta si bunul gust cerute de zilele de sarbatoare. In genere, programele au fost gandite de televiziuni spre a multumi doar o anume parte a publicului, cel "educat" - tot de televiziuni! - pentru produse cat mai sexy, si pe iubitorii de manele vulgare. "Minoritatea" telespectatorilor ce nu agreeaza astfel de "produse" a fost ignorata. Pro TV a incercat sa se scuture de acest "trend" cu ritm de manele.
Craciunite pentru tati!
Multi realizatori de divertisment au considerat ca Mos Craciun a expirat si l-au inlocuit cu multe Craciunite in tinute speciale, cat mai sexy. Tinta Craciunitelor ar fi fost barbatii, tatii ce au uitat de Mosul traditional. Craciunitele au zburdat pe mai toate canalele. Discret, Catalin Maruta a incercat la "Happy Hour" sa reaminteasca de traditia Craciunului alaturi de Marius Teicu, Dumiru Farcas, familia Doroftei si Loredana, cu gandul ca poate mai sunt unii copilasi care mai cred in Mos Craciun. Postul public, TVR 1, ne-a avertizat cu mandrie: "Craciun ca noi n-are nimeni"! A produs un miniserial difuzat doua seri. "Scenariul" parea o piesa derizorie de teatru in care un producator si un regizor se ciondaneau pentru alegerea distributiei unei emisiuni tv. Ciondaneala lor nu avea farmec si nici ro