Atunci cand te gandesti la un Ferrari, primul lucru care iti vine in minte este culoare rosie si pasiunea pura pentru masinile sport. Cand vine vorba de Porsche, te gandesti intai de toate la precizie. Cel putin asa stau lucrurile "teoretic".
Dar cand vezi intr-o parcare 20 de modele Porsche Cayman S, fiecare intr-o alta culoare din gama, uiti de precizie, uiti de inginerii germani si te gandesti numai cat de mult te poti distra cu o astfel de masina.
Din punctul de vedere al designului Porsche nu a fost niciodata cunoscut pentru adoptarea de solutii extreme, ci mai degraba pentru cat de conservator poate fi. Astfel, la o prima vedere noul Cayman facelift nu difera prea mult fata de modelul anterior. Desigur, avem stopuri cu leduri, care au fost redesenate, faruri noi, precum si un spoiler spate reproiectat, dar acestea reprezinta numai niste mici detalii menite a intari ceea ce se stia deja - cand un nou Porsche e proiectat, e proiectat de la bun inceput exact cum trebuie - ideologie care nu prea lasa loc de imbunatatiri ulterioare.
Daca la exterior Porsche Cayman nu poate fi considerat un model foarte "emotional", in habitaclu situatia se schimba - in special atunci cand urmarim turometrul, dar si cronograful amplasat pe consola centrala.
Scaunele sport tari, dar in acelasi timp confortabile, iti ofera doar un indiciu despre cum te-ai simti intr-o masina de competitii, fara a-i "testa" si partile negative. Cum rotesti cheia de contact, amplasata in stanga volanului de aceasta data, trezesti la viata "monstrul".
Ii auzi imediat maraitul care te sperie, dar in acelasi timp te face sa-l scoti la o tura. Spre deosebire de majoritatea masinilor, Cayman nu are motorul amplasat in fata sau spate, ci central. Exact in spatele tau - solutie ce pare a fi perfecta daca de gandesti ca un Cayman S se adreseaza in primul rand pasionatilor care nu vo