Vă amintiţi filmul "Parfumul", în care, pentru a obţine esenţa supremă, un francez devine ucigaş în serie? Un fabricant britanic de chipsuri, aflat în căutare de noi arome, a organizat în zilele noastre un concurs inedit, pentru a găsi "savoarea supremă".
El a selecţionat până acum câteva propuneri, între care aromele de "chili-ciocolată", de "pârjoale de ceapă" şi de "veveriţă-cajun", care au şi fost puse în vânzare. Aroma de "veveriţă-cajun", după numele unor francezi emigraţi, de secole, în Louisiana, a fost propusă de Martyn Wright, de 26 de ani, de profesie vânzător on-line, care a fost inspirat de un fel de mâncare pe bază de carne de veveriţă, găsit într-un meniu de restaurant. Juriul a mai reţinut aroma de "pârjoale de ceapă prăjită", inspirată dintr-o mâncare indiană populară în Marea Britanie, aroma de "raţă în crusta cu sos HoiSin" (numit şi "sos Pekin", dulce-picant, amestec de soia, usturoi, ardei iuţi şi condimente) sau pe cea de "peste şi chips", faimos meniu tradiţional britanic. Cea mai nouă aromă propusă este însă cea de "mic-dejun muncitoresc", care asociază ouă, cârnat şi varză albă. Publicul britanic va fi solicitat să voteze până la 1 mai pentru parfumul preferat, a cărui comercializare se va permanentiza. Cei şase candidaţi au primit deja 11.000 de euro pentru selecţie. Învingătorul va lua însă 60.000 de euro, suplimentar, ca şi 1% din vânzarea produsului realizat pe baza inspiraţiei olfactive.
Vă amintiţi filmul "Parfumul", în care, pentru a obţine esenţa supremă, un francez devine ucigaş în serie? Un fabricant britanic de chipsuri, aflat în căutare de noi arome, a organizat în zilele noastre un concurs inedit, pentru a găsi "savoarea supremă".
El a selecţionat până acum câteva propuneri, între care aromele de "chili-ciocolată", de "pârjoale de ceapă" şi de "veveriţă-cajun", care au şi fost puse în vânzare.