Fashion House Outlet Center, primul centru comercial de tip outlet deschis pe piata locala la inceputul lunii decembrie 2008, a inregistrat un trafic de 212.000 de vizitatori in prima luna de functionare, in grafic cu asteptarile proprietarilor, care estimau inaintea inaugurarii circa 2 milioane de oameni in primul an de functionare.
"De la deschidere, pe 5 decembrie, am avut 212.000 de vizitatori, cel mai mare numar dintre toate unitatile Fashion House (Liebrecht & wooD detine alte trei Fashion House in Polonia - n.r.). In ziua inaugurarii erau deschise 55 de magazine, iar de atunci alte sapte au fost inaugurate", a declarat pentru ZF Johan Rogiers, unul dintre cei trei fondatori belgieni ai companiei Liebrecht & wooD, proprietarul centrului comercial situat la intrarea pe autostrada Bucuresti-Pitesti.
Spre comparatie, Baneasa Shopping City a atras in prima luna de functionare 750.000 de vizitatori, dar mallul din nordul Bucurestiului este de aproape patru ori mai mare, iar conceptele de cumparaturi sunt diferite, in outlet-uri fiind asteptate vanzari mai mari per vizitator decat in mallurile obisnuite.
Rogiers nu a dorit sa precizeze cifre legate de vanzari, mentionand doar ca sunt "in linie cu previziunile". Inaintea deschiderii firma care administreaza centrul comercial, compania britanica GVA Grimley, aprecia ca vizitatorii proiectului ar putea cheltui in medie cate 100 de euro in cadrul Fashion House, ceea ce ar putea insemna vanzari totale de peste 20 mil. euro.
Fashion House face parte din parcul de retail West Park, care cuprinde si unitati ale retailerilor Hornbach, Kika si Technomarket. Fashion House are printre chiriasi nume precum Adidas, Puma, Benetton, Replay, Mango, Stefanel, Levi's, BSB, Diverta sau Mobexpert si va cuprinde si o a doua etapa, al carei proces de inchiriere a inceput deja.
"Se pare ca, la fel ca in Polonia