Compania închide hipermarketul din Tudor, dar caută un amplasament mai mic. În această dimineaţă, conducerea companiei s-a reunit pentru a decide soarta celor 140 de angajaţi.
Astral Limited Timişoara, compania de distribuţie ce deţine franciza SPAR în România, a anunţat ieri suspendarea activităţilor operaţionale pentru hipermarketului SPAR Târgu-Mureş.
Compania a clasificat decizia în cadrul strategiei de reformare şi dezvoltare imediată a formatului magazinelor din ţară, anunţând că a decis să se concentreze în special pe un format de magazine de tip supermarket, de dimensiuni mai reduse, care s-a dovedit a fi cel mai performant în toate oraşele în din ţară.
„Am convenit că magazinul din Târgu-Mureş are un format prea mare, atipic pentru ceea ce se doreşte a fi conceptul SPAR în ţara noastră”, a declarat directorul general al SPAR România, Sorana Georgia. „Este o decizie temporară, în mod sigur, magazinul se va închide în săptămânile viitoare, noi plănuim o dezvoltare în toată ţara. Târgu-Mureş rămâne pe harta noastră, departamentul de dezvoltare va căuta un spaţiu de 500 - 600 mp, spaţiul în care am funcţionat era închiriat. Angajaţilor li s-au prezentat mai multe opţiuni”, ne-a declarat Gabriela Menghel, directorul de marketing al SPAR România.
SPAR a intrat pe piaţa din România în anul 2006, iar în prezent operează 21 unităţi. Hipermarketul SPAR Târgu-Mureş a fost deschis în 15 decembrie 2006, după o investiţie de 3,6 milioane de euro, şi a început cu 140 de angajaţi. Iniţial, hipermarketul din Târgu-Mureş avea suprafaţă de vânzare de 3.000 mp şi includea încă 1.050 mp pentru spaţii comerciale.
Conform strategiei postate pe siteul internaţional al companiei, SPAR România avea planuri ambiţioase de dezvoltare în 2008, cu toate că era recunoscută intrarea pe piaţa din România a unor retaileri mari europeni, fiind cunoscute investiţi