Contul de media al Televiziunii Române a consolidat pe piaţă poziţia regiei. Cei doi oameni de afaceri au reuşit să-şi adjudece, pentru a doua oară, contractul de gestionare a spaţiului de reclamă pentru posturile Societăţii Române de Televiziune. Radu Budeş şi Cătălin Săndulache au făcut echipă încă de la început. Au lucrat împreună la regia de vânzare de publicitate ARBOmedia, au părăsit împreună firma şi tot împreună au pus pe picioare Splendid Media, companie care în cinci ani a crescut destul de mult.
Prima televiziune pentru care cuplul Budeş&Săndulache a vândut publicitate a fost postul Realitatea TV, pe atunci fiind controlat de Silviu Prigoană.
Cu banii omului de afaceri, cu care de altfel şi-au cumpărat şi mobilier pentru sediul firmei, au pornit la drum. Pe parcurs, regia a crescut: în portofoliu s-au adunat canalele Etno TV şi Taraf TV, deţinute tot de Prigoană, postul pentru copii Jetix şi cel de filme, MGM, dar şi publicaţii precum „Auto Expert” sau „Fanatik”.
Primul cont mare pentru o regie mică
Acum grupul are trei divizii, trei regii separate, dezvoltate fiecare pe nişe separate: Splendid Media, Splendid Interactive, Splendid Thematics.
Stau aşezaţi unul lângă altul în biroul luminat generos, în care masa dreptunghiulară, canapeaua din piele moale, cele două fotolii, etajera şi planta lunguiaţă de un verde pal sunt singurele obiecte de mobilier.
Costumele gri călcate fără cusur, ceasurile cu cadran nu foarte mare, dar suficient cât să le observi şi pantofii maro proaspăt lăcuiţi îi fac să întruchipeze parcă omul de afaceri tipic.
Acum trei ani, Săndulache şi Budeş erau managerii unei regii mici de publicitate care nu se putea compara cu ARBOmedia.
Şi cu toate astea au participat la licitaţia organizată de Societatea Română de Televiziune