TotalSoft a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 18 milioane de euro, în creştere cu peste 40% faţă de rezultatul înregistrat în 2007 şi cu 10% peste estimări, jumătate dintre venituri provenind din vânzarea produsului Charisma, a anunţat, ieri, furnizorul de soluţii informatice pentru afaceri, citat de Mediafax.
Compania a obţinut anul trecut un profit operaţional înainte de taxe, dobânzi, depreciere şi amortizări (EBITDA) de circa 3,6 milioane de euro, cu circa 40% mai mare decât cel raportat în anul precedent, se arată într-un comunicat al dezvoltatorului.
Pentru acest an, TotalSoft are ca obiectiv un avans al cifrei de afaceri de 22%, la 22 milioane euro, şi atingerea unui profit EBITDA de 4,5 milioane de euro.
Cele mai importante venituri ale companiei au provenit din vânzarea produsului Charisma, din proiectele de software personalizat, dezvoltate atât pentru piaţa românească, cât şi pentru cea externă, din vânzarea sistemului de project management Primavera, care a cumulat 20% din cifra de afaceri, şi din proiecte de natură hardware. "Dezvoltarea generală de aplicaţii ERP (Enterprise Resource Planning - planificare a resurselor companiei, n.r.) din România s-a făcut şi cu ajutorul Charisma. Rezultatele se văd în numărul mare de clienţi, peste 300, din care 90% sunt companii private", a declarat, în comunicat, directorul general al companiei, Liviu Dan Drăgan.
Printre companiile care au devenit clienţi ai TotalSoft, adoptând platforma Charisma, se numără Agro Banat, PNB Paribas Lease Group, Agricover Credit, RNP Romsilva, Avicola Manasia, Strauss România, BRD Finance şi Constructmod, iar Raiffeisen Leasing Ucraina, Petrom OMV Austria sau Econgas Austria reprezintă clienţi externi.
TotalSoft s-a clasat anul trecut cu sistemul Charisma între primii 10 furnizori mondiali care dezvoltă software pentru leasing, potrivit datelor compani