Compania TotalSoft, producator local de aplicatii software pentru mediul de afaceri, si-a propus pentru anul acesta o cifra de afaceri de 22 de milioane de euro, in crestere cu 22% comparativ cu nivelul de 18 milioane de euro inregistrat anul trecut. Totodata, compania estimeaza un nivel al EBITDA (profitul brut) cu 25% mai mare decat in 2008, de 4,5 milioane de euro. Raportat la 2007, TotalSoft a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri si a EBIDTA cu peste 40%.
Veniturile companiei, obtinute de pe piata romaneasca si din export, au depasit cu mai mult de 10% estimarile managementului TotalSoft de la inceputul anului 2008.
Exporturile au fost una dintre directiile principale ale companiei anul trecut, consolidarea exporturilor aducand companiei o serie de clienti noi, precum Raiffeisen Leasing Ucraina, Petrom OMV Austria sau Econgas Austria.
Cele mai importante venituri ale TotalSoft provin din vanzarea produsului Charisma, care a generat mai mult de jumatate din cifra de afaceri, din proiectele de software customizat, dezvoltate atat pentru piata romaneasca, cat si pentru cea externa, din vanzarea sistemului de project management Primavera (20%) si din proiecte de natura hardware. "La dezvoltarea generala de aplicatii ERP din Romania a avut o contributie si Charisma, care s-a incapatanat sa concureze cu toate sistemele internationale si locale. Rezultatele se vad in numarul mare de clienti, peste 300, din care 90% sunt companii private", a declarat Liviu Dan Dragan, directorul general al TotalSoft.
Anul trecut, TotalSoft s-a clasat, cu sistemul Charisma, in primii zece furnizori mondiali care dezvolta software pentru leasing. Aceasta pozitie a fost castigata pe baza implementarilor si a implicarii in proiecte internationale precum Raiffeisen Leasing (Bulgaria si Albania), BMW Bank si BMW Leasing (Grecia si Rusia), Scania Credit Bulgaria,