Guvernul îşi începe mandatul cu ţinte şi promisiuni ce amintesc de campania electorală, însă puţine ministere au concretizate strategii şi politici clare în domeniu. În lipsa unui buget aprobat, majoritatea proiectelor luate în discuţie nu au un termen de finalizare şi există şanse să rămånă multă vreme pe hårtie. Transporturi: autostrăzi 1.000 DE KM DE AUTOSTRĂZI Ministrul Radu Berceanu nu şi-a făcut, încă, o imagine clară asupra situaţiei din institu�
Guvernul îşi începe mandatul cu ţinte şi promisiuni ce amintesc de campania electorală, însă puţine ministere au concretizate strategii şi politici clare în domeniu. În lipsa unui buget aprobat, majoritatea proiectelor luate în discuţie nu au un termen de finalizare şi există şanse să rămånă multă vreme pe hårtie.
Transporturi: autostrăzi
1.000 DE KM DE AUTOSTRĂZI Ministrul Radu Berceanu nu şi-a făcut, încă, o imagine clară asupra situaţiei din instituţia pe care o conduce, dar urmează să definitiveze, în cåteva zile, o analiză detaliată care s-ar putea finaliza cu măsuri încă şi mai spectaculoase decåt demiterea în bloc a 24 de directori chiar în ziua instalării. Se ştie că în prim-plan se află, în acest moment, infrastructura rutieră. Demnitarul doreşte încheierea unui aşa-numit „Pact pentru autostrăzi“, care să ducă, pånă la sfårşitul mandatului, la construcţia a aproape 1.000 de kilometri de şosele rapide. De asemenea, el doreşte să înlocuiască proiectele de drumuri expres concepute de predecesorul său cu unele pentru autostrăzi. „Costurile sunt mari, aproape cåt la o autostradă, iar timpul de execuţie este la fel sau mai mare“, şi-a motivat el dorinţa de modificare.
SPARGEREA CNADNR Printre măsurile prioritare se numără şi divizarea Companiei Naţionale pentru Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) în două entităţi. Nemulţumit de ritmul în care lucrează Bechtel, Radu Berceanu doreşte,