Planificarea bugetelor companiilor consumatoare de publicitate la ad-makeri este data peste cap din cauza crizei, a declarat general managerul firmei GMP Advertising, Felix Tataru, care a adaugat ca anul acesta va fi si pentru publicitari tot un an de austeritate
Tataru a explicat ca media are cel mai mult de suferit, pentru ca in Romania si in lume consumul este minim, la limita. La aceasta cauza, bugetele de publicitate mai sunt clatinate si de faptul ca, exact in momentele de initiere a crizei, in Romania au avut loc alegeri si a fost schimbat guvernul.
Planificarea bugetelor companiilor consumatoare de publicitate la ad-makeri este data peste cap din cauza crizei, a declarat general managerul firmei GMP Advertising, Felix Tataru, care a adaugat ca anul acesta va fi si pentru publicitari tot un an de austeritate
Tataru a explicat ca media are cel mai mult de suferit, pentru ca in Romania si in lume consumul este minim, la limita. La aceasta cauza, bugetele de publicitate mai sunt clatinate si de faptul ca, exact in momentele de initiere a crizei, in Romania au avut loc alegeri si a fost schimbat guvernul.