Contractele suspecte ale primarului Negoita. Edilul a oferit lucrari de zeci de milioane de euro, prin acte aditionale in care sumele depasesc net valoarea contractului initial. O firma de asfaltari conectata la interesele PDL incaseaza pe banda rulanta zeci de milioane de euro de la Primaria Sectorului 3, condusa de Liviu Negoita, vicepresedinte al democrat-liberalilor. Ultima factura din bani publici, de 91.469.614 de lei (peste 21 de milioane de euro), a fost platita fara licitatie, in septembrie anul trecut, scrie EvZ.
Orasul monumentelor-caricatura. In plin centru al Bucurestiului, flancat de chioscuri si tomberoane, Mihai Viteazu dirijeaza circulatia. In Piata Revolutiei planeaza amenintator deasupra traficului “testiculul strapuns de teava” – monument care ar trebui sa aminteasca de eroii din ’89. Iar printre blocurile din Pantelimon a rasarit “metafora vietii”, reprezentata de o statuie a opt lalele din inox. Ce reprezinta aceste monumente pentru oameni si de ce le-au fost oferite de edili? Nici macar directorul Muzeului National de Arta Contemporana, Mihai Oroveanu, nu-si poate explica, scrie Gandul.
In 2008, trenurile au intarziat 900 de zile. Absenta banilor pentru repararea caii ferate de la bugetul de stat si directionarea banilor catre masurile aducatoare de voturi au adus in colaps in ultimii ani calea ferata. Contractul de activitate al societatii CFR SA, aprobat de Guvern saptamana trecuta, publicat in Monitorul Oficial, dezvaluie starea precara a caii ferate. Potrivit contractului de activitate pe perioada 2008-2011, in primul din acesti ani, volumul intarzierilor a fost de „1,9 minute la o suta tren-kilometru“. In termeni simpli, aceasta inseamna ca un tren care a parcurs o suta de kilometri a inregistrat in medie o intarziere de 1,9 minute. Insumat la totalul traficului feroviar de persoane, de 68,22 milioane tren-kilometru, rezulta ca