In ciuda crizei economico-financiare, care si-a facut simtita aparitia si in Romania in ultimele doua-trei luni ale anului trecut, vanzarile cu amanuntul au reprezentat unul dintre motoarele cresterii economice.O dovada in acest sens o reprezinta rezultatele raportate de marii retaileri.Astfel, grupul francez Carrefour a inregistrat anul trecut pe piata romaneasca o crestere a vanzarilor cu aproape 40 de procente, ceea ce echivaleaza cu 324 de milioane de euro. "In 2008, in pofida unui climat os
In ciuda crizei economico-financiare, care si-a facut simtita aparitia si in Romania in ultimele doua-trei luni ale anului trecut, vanzarile cu amanuntul au reprezentat unul dintre motoarele cresterii economice.
O dovada in acest sens o reprezinta rezultatele raportate de marii retaileri.
Astfel, grupul francez Carrefour a inregistrat anul trecut pe piata romaneasca o crestere a vanzarilor cu aproape 40 de procente, ceea ce echivaleaza cu 324 de milioane de euro.
"In 2008, in pofida unui climat ostil, Carrefour a raportat un avans al vanzarilor solid, mai ales pe pietele emergente", potrivit directorului general al grupului francez, Lars Olofsson.