Rebrandingurile anului 2008, anticorpi pentru criza din 2009. Dacia, CEC, Elite si Asirom sunt printre marcile care au decis, anul trecut, sa se reinventeze. Se asteapta ca rezultatele acestor investitii sa devina vizibile anul acesta. Dar vor ajuta, oare, brandurile sa contracareze efectele crizei? se intreaba cei de la Capital.
Germanii: Aveti prea mult de construit ca sa incetiniti. Producatorii germani de materiale de constructii prezenti la targul BAU organizat la Munchen in aceasta saptamana, unul dintre cele mai mari din Europa, afirma ca piata romaneasca nu va fi afectata puternic de criza internationala din cauza deficitului major de infrastructura si de constructii de calitate, iar scaderea investitiilor imobiliare este doar o revenire la normal dupa dezvoltarea speculativa din ultimii ani, scrie Ziarul Financiar.
A.T. Kearney: Middle managerii romani sunt veriga slaba a companiilor in lupta cu criza. Companiile de pe piata locala, fortate sa-si restructureze modelul de business la noile realitati ale pietei, intampina probleme mai ales in faza de executie a deciziilor de redresare, din cauza lipsei de experienta a middle managementului local, spune Michael Weiss, seful biroului local al firmei americane A.T. Kearney, una dintre cele mai importante companii de consultanta strategica la nivel global. Potrivit acestuia, cresterea rapida a pietei din anii anteriori a dus la formarea unei generatii de middle manageri mai putin pregatiti, care obtineau performante indiferent de calitatea jobului prestat, scrie Business Standard.
Vila „verde“ scade intretinerea la jumatate. O casa ecologica poate fi mai scumpa cu pana la 20%. Specialistii spun ca merita. Avantajul celor care vor opta pentru cumpararea unei case „verzi“ este, potrivit celor care desfasoara activitati in acest domeniu, reducerea cheltuielilor cu facturile de intre