- Patronul unei cantine a gasit o modalitate inedita de a pescui bani din buzunarele tot mai goale ale clientilor.
Imaginatia comerciantilor mureseni in plina criza financiara este fara margini. Patronul unui restaurant tip fast-food din Targu-Mures a gasit o formula inedita de a-si promova produsele. Astfel, omul a decis sa lipeasca in vitrina restaurantului doua anunturi care atrag atentia trecatorilor. Asta pentru ca restaurantul amintit are o oferta nemaipomenita. "Vindem Dragoste", scrie pe geamul restaurantului care anunta totodata ca, la vremuri ca cele pe care le traim, scoate la vanzare "Meniul crizei financiare". si oferta nu e doar pe hartie. Altfel spus, curiosii care intra sa-si astampere foamea aici primesc aceleasi gustari, insa la jumatate de pret.
Targumuresenii sunt incantati de maniera in care restaurantul s-a gandit sa-se promoveze, insa sunt si mai incantati de oferta reala de la tejghea.
"Avand in vedere ca aceasta criza financiara ne afecteaza pe toata lumea in buzunar, macar la stomac sa nu suferim", spune un trecator oprit sa citeasca reclama din geam, in timp ce patroana restaurantului afirma ca a decis sa isi faca asa reclama pentru a aduce un zambet pe chipul targumuresenilor. "Toata lumea este posomorata si am zis ca trebuie sa trezesc putin oamenii sa isi decreteasca putin fruntile, ca intr-adevar, din momentul in care ei au citit inscriptia, ei au inceput sa zambeasca", a declarat Mariana Moldovan, patroana restau-rantului, care sustine ca toata lumea care a citit anunturile a intrat zambind in restaurant.
Criza financiara a afectat pana in present cel putin 3.000 de familii din Mures, pentru ca cel putin unul din membrii acestor familii a fost disponibilizat temporar sau chiar trimis in somaj definitiv.
- Patronul unei cantine a gasit o modalitate inedita de a pescui bani din buzunarele tot m