Sport.ro a fost lider de audienta pe segmentul canalelor de sport din Romania si in 2008, exceptand anumite intervale in care Gsp TV a transmis meciuri din Liga 1, potrivit datelor furnizate de GFK Romania. In perioada august - decembrie 2008, Stirile Sport. ro de la ora 18.00 au inregistrat o audienta medie de 0,6 puncte de rating si 1,9% cota de piata, adica 63.000 de oameni s-au uitat zilnic la Sport.ro. Pe publicul masculin, la care Sport.ro se raporteaza, audienta a fost de 0,8 puncte de rating si 3% cota de piata. In acelasi timp Gsp TV a inregistrat 0,4 puncte de rating si 1,4% cota de piata pe publicul urban, respectiv 0,6 puncte si 2,1% cota de piata pe publicul masculin. Timp de cinci luni, Stirile Sport.ro de la ora 18.00 au avut, in medie, cu 15.000 de telespectatori din mediul urban peste Gsp TV. Si in cazul Stirilor de la ora 21.00, situatia este identica - Stirile Sport.ro au depasit Gsp TV (0,6 puncte de rating si 1,3% cota de piata, fata de 0,5 puncte si 1,2% cota de piata, pe publicul urban, 0,8 puncte de rating si 2% cota de piata, fata de 0,7 puncte si 1,7% cota de piata, pe publicul masculin). Sport.ro este peste Gsp TV si la media audientelor pentru fiecare zi, de luni - vineri. Interesant este faptul ca Sport.ro domina media pe zi chiar si in weekend, interval in care sunt programate cele mai multe meciuri din Liga 1.
Sport.ro a fost lider de audienta pe segmentul canalelor de sport din Romania si in 2008, exceptand anumite intervale in care Gsp TV a transmis meciuri din Liga 1, potrivit datelor furnizate de GFK Romania. In perioada august - decembrie 2008, Stirile Sport. ro de la ora 18.00 au inregistrat o audienta medie de 0,6 puncte de rating si 1,9% cota de piata, adica 63.000 de oameni s-au uitat zilnic la Sport.ro. Pe publicul masculin, la care Sport.ro se raporteaza, audienta a fost de 0,8 puncte de rating si 3% cot