High Quality Media (HQM) a introdus pe piaţa reclamei outdoor din Braşov bănci publicitare, acestea reprezentând un concept nou în România şi o inovaţie în segmentul mobilierului urban. Băncile sunt amplasate în staţiile RAT Braşov, iar în viitorul apropiat se urmăreşte extinderea reţelei în Bucureşti, Constanţa şi Iaşi.
Băncile respectă reglementările privind publicitatea outdoor şi este o modalitate de a aduce brandul cât mai aproape de cel vizat.
"Am căutat să concepem un design special pentru băncile publicitare, care să respecte şi să se încadreze în arhitectura staţiilor de autobuz. Prin această modalitate de abordare a publicului vizat, dorim să venim atât în sprijinul firmelor locale, care doresc promovare exclusiv în zona Braşovului cât şi în sprijinul companiilor naţionale sau multinaţionale, care îşi pot promova bunurile şi serviciile unui segment de public bine targetat", a afirmat Tudorache Dragoş, Managing Partener alHQM.
În plus, compania a anunţat că vine în ajutorul ONG-urilor care doresc să îşi promoveze campaniile, prin oferirea de spaţii publicitare gratuite în Braşov. Pe durata anului 2009, HQM va derula o campanie de promovare a ONG-urilor, iar începând cu luna februarie se vor selecta câte două campanii, fiecare beneficiind gratuit de 50% din spaţiile publicitare libere, timp de două luni.
HQM este o companie cu capital integral românesc, fondată în 2008, care îşi propune să furnizeze în întreaga Românie soluţii inovative de mobilier urban. High Quality Media (HQM) a introdus pe piaţa reclamei outdoor din Braşov bănci publicitare, acestea reprezentând un concept nou în România şi o inovaţie în segmentul mobilierului urban. Băncile sunt amplasate în staţiile RAT Braşov, iar în viitorul apropiat se urmăreşte extinderea reţelei în Bucureşti, Constanţa şi Iaşi.
Băncile respectă reglementările privind publicitatea outdoor şi