Produsele participante la campanie sunt Glade, Pronto şi Raid, iar fiecare dintre aceste produse va purta, în perioada 15 ianuare -15 aprilie, eticheta specială a campaniei. Cumpărându-le, consumatorii participă la reîmpădurirea zonelor defrişate.SC Johnson a lansat campania "Împreună pentru un mediu mai verde", campania care marchează 15 ani de prezenţă pe piaţa locală. România a pierdut, în ultimii 20 de ani, zeci de mii de hectare de pădure, din cauze naturale, dar şi ca urmare a acţiunii umane, a expansiunilor agricole şi urbane. Mediul este afectat atât pe termen scurt, prin creşterea semnificativă a riscului de inundaţii, cât şi pe termen lung, defrişările masive afectând negativ evoluţia climei. Desfăşurată în perioada 15 ianuarie - 15 aprilie 2009, campania „Împreună pentru un mediu mai verde“ oferă consumatorilor de produse SC Johnson ocazia de a contribui la reîmpădurirea zonelor puternic afectate de inundaţii. Cu banii adunaţi pe durata campaniei, SC Johnson va planta, în luna aprilie, sărbătorită pe plan internaţional drept "luna pădurii", 25.000 de copaci în două dintre zonele cu cel mai mare deficit de vegetaţie forestieră: Călăraşi, judeţul cu cele mai multe defrişări din ţară, şi Maramureş, judeţ puternic afectat de inundaţiile din perioada august - septembrie 2008.
"Responsabilitatea socială este percepută de SC Johnson ca un proces complex care se exinde dincolo de produsele pe care le comercializează. SC Johnson şi-a redus consumul de combustibil încă de acum 10 ani şi ajută comunităţile în care activează pentru a le crea condiţii de trăi mai bune în ceea ce priveşte mediul înconjurător", a declarat Lucian Lazarovici, Trade Strategy & Marketing Manager SC Johnson România. În linie cu politica internaţională de responsabilitate socială, SC Johnson România se implică în activităţi în beneficiul comunităţii. Cu ocazia aniversării a 10 ani SC John