Ingredientele lansarii unui site care vinde jucarii, dar care nu se adreseaza in mod expres copiilor, sunt putine la numar: experienta ramane elementul central care a dus la initierea sa, iar pasiunea echipei care a facut viabil acest business ofera plus valoare.
JocSotron.ro, magazin online ce comercializeaza jucarii, s-a nascut de ziua internationala a copilului, la 1 iunie 2008.
Investitia initiala in magazinul online a fost de circa 8.000 euro, la care s-au adaugat inca 10.000 euro pentru promovare. “Posibilitatea investirii in continuare exista si este necesara. Directia principala de investire pe termen scurt va fi promovarea. Inca nu suntem un jucator de top, piata mai are nevoie de timp ca sa auda de noi”, a declarat, pentru Wall-Street, Ciprian Chiripuci (foto).
Acesta este si unul dintre actionarii site-ului, lansat in format beta inca din mai 2008. Ciprian Chiripuci ocupa functia de manager de proiect in cadrul JocSotron si are o experienta profesionala vasta – a lucrat in vanzari, marketing, mai ales in zona de Internet, dar si destul de mult in management de proiect, atat online, cat si offline. In prezent, face si consultanta pe strategie de brand alaturi de Grapefruit, una din agentiile de branding din Romania.
Conform acestuia, JocSotron.ro colaboreaza foarte bine cu reviste dedicate atat parintilor, cat si copiilor, precum si cu site-uri care au un target potrivit. In ceea ce priveste traficul site-ului, se observa cresteri constante, de la luna la luna. JocSotron.ro ocupa cea de a 44 pozitie in trafic.ro, la categoria Familie/Copii, iar ziua care a adus cei mai multi vizitatori pe site a fost 16 decembrie 2008 – 541.
Astfel, daca in mai 2008, la lansarea site-ului, se inregistrau 89 de vizitatori absolut unici, in luna cadourilor s-au strans 9.251 de vizitatori unici, ceea ce demonstreaza faptul ca perioada sarbatorilo