BlinkWash, prima spalatorie auto din Romania care vine la domiciliul sau la biroul clientului, functioneaza de o luna de zile si are deja peste 100 de clienti fideli in portofoliul sau. Pentru 2009, compania estimeaza o cifra de afaceri de 50.000 euro si extinderea pe plan national.
Ideea de la care s-a pornit pentru realizarea acestui business a aparut, dupa cum declara Raluca Nicoara (foto), manager general al BlinkWash, dupa o zi de munca, la o intalnire intre prieteni. “Ne-am gandit cat de bine ar fi daca ar veni cineva la noi in parcare sa ne ofere serviciul acesta. Apoi, am analizat cu atentie oportunitatea si ne-am dat seama ca nu poate da gres. Dupa care am testat cateva produse care se potriveau conceptului si am hotarat sa le implementam”, spune aceasta.
Investitia realizata initial in BlinkWash a fost de 20.000 euro, iar activitatea propriu-zisa a companiei a inceput pe 9 decembrie. Primii bani au fost investiti in aparatele de lucru si in materialele de prezentare.
In acest an, Nicoara intentioneaza sa investeasca in imaginea companiei, in extinderea, dar si in introducerea de noi servicii si in campanii de marketing.
“Deocamadata, BlinkWash ofera servicii de baza. Am observat, insa, nevoia clientilor pentru servicii de profunzime, iar in 2009 intentionam sa le satisfacem si aceste nevoi”, a spus ea.
Astfel, daca momentan acestia sunt prezenti doar in Bucuresti si judetul Ilfov, in primul semestru al anului 2009, BlinkWash vrea sa se extinda si in tara. Cel mai probabil, acestia vor avea un punct de lucru si in Brasov.
Planurile de extindere sunt bazate pe faptul ca tot mai multe multinationale si hipermarket-uri vor sa incheie contracte cu aceasta companie pentru a se ocupa de flota lor de masini sau pentru a oferi clientilor care vin sa faca cumparaturi un serviciu extra.
Spalatoria auto are un singur actionar, i