Una din 10 publicatii de pe piata globala isi va reduce periodicitatea la mai mult de jumatate, va inceta aparitia in format print sau se va inchide complet in acest an, conform celui mai nou raport al companiei de consultanta Deloitte. In ceea ce priveste piata din Romania, reprezentantii Deloitte sunt de parere ca eroziunea ce s-a facut remarcata in ultmii ani pe piata print locala se va accelera in 2009. Noile modele de business in segmentul print, cresterea considerabila a publicitatii pe m
Una din 10 publicatii de pe piata globala isi va reduce periodicitatea la mai mult de jumatate, va inceta aparitia in format print sau se va inchide complet in acest an, conform celui mai nou raport al companiei de consultanta Deloitte. In ceea ce priveste piata din Romania, reprezentantii Deloitte sunt de parere ca eroziunea ce s-a facut remarcata in ultmii ani pe piata print locala se va accelera in 2009.
Noile modele de business in segmentul print, cresterea considerabila a publicitatii pe mobil, revenirea televiziunii si amenintari mai mari la adresa securitatii online sunt doar cateva dintre tendintele enumerate in Previziunile TMT pe 2009 ale Deloitte. Aflat la a noua editie, raportul concluzioneaza ca in pofida incertitudinilor economice globale, sectoarele TMT (telecomunicatii, media si tehnologie) raman fundamentale pentru o societate in care cantitatea enorma de informatie necesita zilnic metode mai rapide si mai inovative de comunicare.
“Pentru majoritatea jucatorilor de media, acest an se va dovedi o adevarata provocare pentru a supravietui”, a declarat Alina Dumitrescu, Associate Director in cadrul echipei Financial Advisory a Deloitte Romania.
“In acest an, existenta versiunii print a unei publicatii va fi dovada clara a importantei si soliditatii brandului respectiv pe piata locala”, subliniaza Dumitrescu. “In plus, industria media se