"In acest an, existenta versiunii print a unei publicatii va fi dovada clara a importantei si soliditatii brandului respectiv pe piata locala", in timp ce "publicitatea online are potential important de crestere in acest an, in contextul celor doua campanii politice care vor avea loc", sunt de parere reprezentantii Deloitte Romania. Acestia sunt citati intr-un comunicat ce insoteste in raportul Deloitte "Previziunile TMT (Tehnologie, media si Telecomunicatii) pe 2009", publicat marti.
Alina Dumitrescu, Associate Director in cadrul echipei Financial Advisory a Deloitte Romania, este citata in comunicat spunand ca "pentru majoritatea jucatorilor media, acest an se va dovedi o adevarata provocare pentru a supravietui". Ea afirma ca "industria media se va apropia si mai mult de telecomunicatii, pe masura ce tot mai multe publicatii isi vor dezvolta o platforma online sau mobila" si considera ca nivelul in scadere al bugetelor de publicitate va determina si consolidarea pietei de profil, in special in cazul agentiilor de dimensiuni reduse, ce coordoneaza conturi mici.
Adrian Stanciu, Senior Associate in echipa Financial Advisory a Deloitte Romania, citat in comunicat, apreciaza ca evenimentele politice contribuie la cresterea interesului pentru online, atat din partea politicienilor, cat si al publicitarilor: "publicitatea online are potential important de crestere in acest an, in contextul celor doua campanii politice care vor avea loc", crede Stanciu, potrivit caruia "comunitatea online a atras deja interesul politicienilor locali, dupa cum s-a vazut in campania parlamentara, initiativele lor fiind de asemenea inspirate de succesul masiv inregistrat in alte tari".
Raportul global include predictii generale, la nivel global, fara a se referi la piata romaneasca. Dar in comunicat se arata ca raportul "estimeaza ca una din zece publicatii isi va