Ogilvy Romania, unul dintre primele trei grupuri de comunicare, estimeaza anul acesta o crestere a pietei de servicii de comunicare online cu 35% fata de 2008, nivel cu mult superior avansului din mediile traditionale, acesta fiind unul dintre motivele pentru care Ogilvy a semnat un acord cu firma Senior Interactive, o agentie independenta de comunicare online.
"Nu putem face in acest moment o estimare realista, dar evaluam ca domeniul interactiv va avea cel mai mare ritm de crestere in 2009. Sunt specialisti care spun ca anul acesta piata de interactive va creste cu 35%, in timp ce altii vad o crestere cu 55%. Noi estimam cresterea undeva la 35%", a declarat Manuela Necula, CEO al Ogilvy Group Romania, intr-un interviu acordat ZF.
In urma asocierii dintre Ogilvy si Senior Interactive, cele doua companii au lansat produsul OgilvyInteractive, destinat exclusiv comunicarii online, proiect coordonat de Mihai Tataru, managing director al Senior Interactive, si de Vasile Alboiu, digital creative director al Ogilvy.
Senior Interactive, companie infiintata in 2003, este detinuta de Mihai Tataru. Compania a inregistrat in 2007 o cifra de afaceri de 629.000 de euro si un profit de aproape 100.000 de euro, potrivit datelor Ministerului de Finante. Printre partenerii companiei se numara agentii de publicitate ca: Leo Burnett, Lowe Worldwide Romania, McCann Erickson, New Media Agency sau Publicis. Conform datelor de pe site-ul Ministerului de Finante, in 2007 Ogilvy Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 63,6 mil. euro, in crestere cu 24% fata de anul anterior si un profit de 1,3 mil. euro. Ogilvy Romania are un portofoliu de 55 de companii.
Ogilvy Romania, unul dintre primele trei grupuri de comunicare, estimeaza anul acesta o crestere a pietei de servicii de comunicare online cu 35% fata de 2008, nivel cu mult superior avansului din mediile