Agentia BrandTailors a finalizat procesul de rebranding a postului de muzica U TV, care a cuprins servicii de audit de brand, strategie si elaborarea unei noi identitati de brand, proiect in care au fost investiti aproximativ 90.000 de euro, au declarat reprezentantii BrandTailors.
In cadrul acestui process, desfasurat pe parcursul a sapte luni, a avut loc redefinirea promisiunii brand-ului, schimbarea sloganului si dezvoltarea unei noi arhitecturi de brand.
In urma unei cercetari de piata conduse de consultantii de la BrandTailors impreuna cu partenerii de la Unlock Market Research, s-au evidentiat patru aspecte importante pentru relatia tinerilor cu muzica si cu televiziunea-in alegerea postului de televiziune tinerii sunt loiali in primul rand continutului si nu brand-ului de statie; pentru tineri, muzica nu este doar o distractie, ci un mod prin care se exprima si care le modeleaza identitatea; televiziunea pentru tineri este mai mult un stil de viata si educatie despre viata, nu doar o simpla distractie.
“In urma auditului de brand condus de echipa noastra de consultanti am constatat ca sloganul brand-ului «I love U» este un angajament mult prea mare in fata tinerilor, iar acestia la aceasta varsta nu cauta o promisiune «sentimental» din partea unui post de televiziune. Astfel, ne-am dorit ca prin noua filosofie de brand sa cream pentru U TV un rol de prieten pentru tineri, acel prieten care ii motiveaza si ii ajuta sa isi gaseasca identitatea”, spune Monica Dumitriu, brand consultant BrandTailors.
“Noua arhitectura de brand pe care am finalizat-o impreuna cu consultantii BrandTailors nu este stricta sau definitiva, ea urmand sa se schimbe in acelasi ritm cu obiceiurile tinerilor. Atat televiziunea U TV, cat si site-ul www.utv.ro vor reprezenta «stilul de viata» al tinerilor, muzica si preferinte individuale, iar evenimentele U TV, si cele