Afacerile Coty Romania, reprezentanta a companiei americane Coty Cosmetics, au crescut anul trecut cu 13%, de la 23 mil. dolari in 2007 la 26 mil. dolari, a declarat directorul general al firmei, Viorel Ognean. "Anul 2008 a fost unul bun pentru Coty Romania, cu cote de piata cu trend ascendent pentru aproape toate brandurile. Primele sase luni din 2009 cred ca vor fi mai dificile, din cauza atmosferei create de criza financiara globala, si estimez ca vom asista la o incetinire a ritmului de crestere a pietei", a afirmat Ognean. Printre marcile distribuite de companie se numata Adidas, Celine Dion, David & Victoria Beckham sau Rimmel. Compania va fi mai precauta, in acest an, in ceea ce priveste investitiile cu un termen scurt de amortizare sau cele care nu sunt direct legate de produse. Coty Romania a avut anul trecut, potrivit companiei, o cota de 21,4% din piata de parfumuri, in crestere cu 0,4 puncte procentuale fata de 2007.
Afacerile Coty Romania, reprezentanta a companiei americane Coty Cosmetics, au crescut anul trecut cu 13%, de la 23 mil. dolari in 2007 la 26 mil. dolari, a declarat directorul general al firmei, Viorel Ognean. "Anul 2008 a fost unul bun pentru Coty Romania, cu cote de piata cu trend ascendent pentru aproape toate brandurile. Primele sase luni din 2009 cred ca vor fi mai dificile, din cauza atmosferei create de criza financiara globala, si estimez ca vom asista la o incetinire a ritmului de crestere a pietei", a afirmat Ognean. Printre marcile distribuite de companie se numata Adidas, Celine Dion, David & Victoria Beckham sau Rimmel. Compania va fi mai precauta, in acest an, in ceea ce priveste investitiile cu un termen scurt de amortizare sau cele care nu sunt direct legate de produse. Coty Romania a avut anul trecut, potrivit companiei, o cota de 21,4% din piata de parfumuri, in crestere cu 0,4 puncte procentuale fata