In conditiile in care numarul masinilor a crescut continuu in ultimii ani, traficul brailean este tot mai sufocat, mai ales in orele de varf, cand se pleaca sau se vine de la serviciu. Infrastructura orasului incepe sa fie tot mai depasita de avalansa de autoturisme care invadeaza strazile, iar unele dintre masurile luate pana acum de autoritati pentru rezolvarea problemei au provocat mai mult proteste decat aprecieri, din partea brailenilor. Ne referim aici la semaforizarea recenta a sapte intersectii, actiune intens comentata de catre soferii care circula des pe strazile municipiului. Cei mai multi dintre acestia considera ca semafoarele respective sunt inoportune si mai mult incurca circulatia decat o fluidizeaza. Altii acuza Primaria ca nu a facut decat sa cheltuie aiurea banii publici. Sunt, insa, printre comentatori, si persoane care spun ca semafoarele in cauza erau necesare si ca montarea lor e binevenita.
In fata acuzatiilor de coruptie, Primaria raspunde ca semafoarele s-au montat de catre o firma desemnata prin licitatie publica. Este vorba despre "UTI Rassco Traffic" SRL Bucuresti, care a incasat suma de 256.808,67 lei, fara TVA (peste 2,5 miliarde lei vechi). Reamintim ca aceasta a montat semafoare, la sfarsitul lunii octombrie 2008, in sapte intersectii: B-dul Independentei colt cu Str. Garii, B-dul Independentei colt cu Str. Republicii, B-dul Cuza colt cu Republicii, Str. Grivita colt cu Calea Galati, B-dul Cuza colt cu Calea Calarasilor, B-dul Independentei colt cu Calea Calarasilor si Sos. Buzaului colt cu Str. Grigore Alexandrescu. Doua luni, noiembrie si decembrie 2008, semafoarele au fost lasate pe galben intermitent, in ideea ca soferii sa se obisnuiasca cu prezenta lor. Abia pe 9 ianuarie a.c., au fost pornite efectiv, insa dupa doar cateva zile s-au oprit iar, deoarece programarea lor lasa de dorit si Politia Rutiera a solicitat sa l