Producatorul de etichete pentru industria textila Labelon Romania, divizie a grupului britanic Labelon, a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 2,7 milioane de euro, in scadere cu 10% fata de 2007 si mult sub estimarile anuntate.
"Scaderea productiei industriei textile, care a reprezentat 90% din veniturile obtinute anul trecut, a dus la reducerea cifrei noastre de afaceri", a declarat Manuel Bajescu, director general al Labelon Romania, companie care detine un centru de productie in Pipera, unde lucreaza 70 de oameni.
Volumul total de etichete produse anul trecut a fost de 120 de milioane, in scadere cu 10% din cauza reducerii cererii. Circa 85% din veniturile companiei au fost asigurate de clienti ca H&M, Tesco, Debenhams, New Look, Arcadia sau C&A.
"Un fapt major care a influentat vanzarile a fost paritatea euro/ lira sterlina. Noi avem peste 70% dintre clienti din Marea Britanie, iar faptul ca toate preturile de vanzare sunt stabilite in lire este o problema deoarece toate costurile de productie sunt in euro", a spus el.
Labelon Romania mai produce etichete si pentru industria bunurilor de larg consum. Cel mai important client pe care compania l-a atras anul trecut este Procter & Gamble. "Un rol deosebit in anul care a trecut l-a avut compania P& G, companie cu are am derulat proiecte in valoare de peste 100.000 de euro."
Pe piata etichetelor mai activeaza si americanii de la Paxar, care detin mai multe unitati de productie in Romania.
Producatorul de etichete pentru industria textila Labelon Romania, divizie a grupului britanic Labelon, a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 2,7 milioane de euro, in scadere cu 10% fata de 2007 si mult sub estimarile anuntate.
"Scaderea productiei industriei textile, care a reprezentat 90% din veniturile obtinute anul trecut, a dus la reducerea cifrei noastre de