Desi este perioada de criza, romanii nu vor renunta la entertainment, iar numarul concertelor va creste creste in 2009 cu aproximativ 25%, fata de anul trecut.
Pentru 2009, George Weiner, CEO Bilet.ro estimeaza ca numarul evenimentelor va creste cu 25% fata de anul trecut. Anul trecut, Bilet. ro a vandut bilete la peste 150 de evenimentele.
In primul an de existenta, categoria cea mai exploatata a constituit-o vanzarea de bilete la concerte, iar in 2008, Bilet.ro a intrat si pe segementul sportului. A vandut bilete atat la meciurile de fotbal, cat si la cele de box, handbal si tenis. De asemenea, a oferit bilete la evenimente ce au acoperit un public larg, de la copii pana la adulti.
Printre evenimentele mediatizate in 2008 s-au numarat si AG Winberger- The Guitar Man Tour, Anim’Est, Snoop Dogg, Alessandro Safina si Earth, Wind and Fire.
In afara tarii, Bilet.ro a oferit bilete la concertele Madonna, John Bon Jovi, Celine Dion, Kylie Minogue, Iron Maiden si Coldplay.
Pentru 2009, Bilet.ro doreste sa se extinda si pe segmentul de targuri si expozitii: “potentialul nostru este orice sala sau eveniment unde este nevoie sa se vanda accesul”, spune George Weiner.
In 2008, Bilet.ro a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 40% fata de anul 2007, primul an de existenta al proiectului online.
Obiectivele stabilite la inceputul anului 2008 au fost atinse: Bilet.ro si-a consolidat pozitia pe piata biletelor online, si-a atins targetul de bilete vandute si a avut o evolutie peste nivelul planificat. De asemenea, reteaua de magazine partenere s-a dezvoltat si a ajuns in prezent la 35 de puncte de vanzare a biletelor.
A vandut bilete la peste 150 de evenimente, atat in tara, cat si in restul Europei, numarul acestora dublandu-se fata de anul precedent. Numarul biletelor comandate online a crescut cu aproape 50% fata de 2007,