Christy Turlington, unul dintre manechinele de succes din anii '90, va fi noua imagine a produselor companiei Bally pentru campania primavara-vara 2009.
Fotografiile au fost realizate intr-un decor de lux in Okto House, din Miami Beach, de catre fotograful Mario Sorrenti, anunta Javno.
Tot in fotografiile din campanie mai apare si manechinul Oriol Elcacho, model de origine catalana, cunoscut mai mult dupa porecla "Spanish Adonis" (Adonis al Spaniei).
Directorul de creatie de la Bally, Brian Atwood, a declarat ca o considera pe Cristy perfecta pentru a reprezenta brandul, pentru ca este gratioasa, inteligenta si o adevarata profesionista. Campania de promovare va incepe in luna februarie a acestui an.
La 40 de ani, Christy Turlington dovedeste ca e departe de a incheia socotelile cu lumea modei, ea fiind aleasa in ani precedenti sa reprezinte imaginea accesorilor Chanel.
Christy Turlington, unul dintre manechinele de succes din anii '90, va fi noua imagine a produselor companiei Bally pentru campania primavara-vara 2009.
Fotografiile au fost realizate intr-un decor de lux in Okto House, din Miami Beach, de catre fotograful Mario Sorrenti, anunta Javno.
Tot in fotografiile din campanie mai apare si manechinul Oriol Elcacho, model de origine catalana, cunoscut mai mult dupa porecla "Spanish Adonis" (Adonis al Spaniei).
Directorul de creatie de la Bally, Brian Atwood, a declarat ca o considera pe Cristy perfecta pentru a reprezenta brandul, pentru ca este gratioasa, inteligenta si o adevarata profesionista. Campania de promovare va incepe in luna februarie a acestui an.
La 40 de ani, Christy Turlington dovedeste ca e departe de a incheia socotelile cu lumea modei, ea fiind aleasa in ani precedenti sa reprezinte imaginea accesorilor Chanel.