Ford Motor Co a decis ca e timpul sa ia taurul de coarne si sa caute cumparatori pentru Volvo tocmai in indepartata Asia. Dupa cateva tentative esuate de a vinde brandul suedez, compania americana testeaza piata asiatica. Ford este singurul producator american care a refuzat ajutorul din partea guvernului federal sustinand ca nu are nevoie de sprijin financiar din partea statului.Cu toate acestea, Ford cauta cumparatori pentru Volvo, marca pe care o are in portofoliu din 1999 si pentru care a pl
Ford Motor Co a decis ca e timpul sa ia taurul de coarne si sa caute cumparatori pentru Volvo tocmai in indepartata Asia.
Dupa cateva tentative esuate de a vinde brandul suedez, compania americana testeaza piata asiatica.
Ford este singurul producator american care a refuzat ajutorul din partea guvernului federal sustinand ca nu are nevoie de sprijin financiar din partea statului.
Cu toate acestea, Ford cauta cumparatori pentru Volvo, marca pe care o are in portofoliu din 1999 si pentru care a plati la acea vreme nu mai putin de 6,4 miliarde de dolari.
Acum, in vremuri de criza, s-ar multumi si cu mai putin, dar nu prea se arata nimeni interesat.
Printre potentialii cumparatori se afla SAIC Motor Corp, cel mai mare constructor de automobile din China, precum si Guangzhou Automobile Group Co sau Chery Automobile Co, de asemenea din China.