Dupa ore de audieri, ofiterii de la Politia Transporturi Galati si Braila au stabilit ca principalul suspect in cazul contrabandei cu motorina este chiar administratorul SC Motor Oil SRL Galati, firma care detine impingatorul "Giurgiu 9". Este vorba despre Razvan Emil Iorga, in varsta de 32 de ani, domiciliat in Braila, care intre timp a reusit sa dispara. In prezent, oamenii legii continua cercetarile pentru a stabili daca celelalte persoane, respectiv membrii echipajului si soferii autocisternelor, care au si calitatea de administratori ai unor firme din Suceava, sunt implicati in vreun fel. Cercetarile se efectueaza sub aspectul mai multor infractiuni, evaziune fiscala, fals in inscrisuri sub semnatura privata si contrabanda. Reamintim ca opt persoane care au incercat sa introduca ilegal, in Braila, 70 de tone de motorina provenita din Ucraina, au fost retinute in urma cu doua zile. Ofiterii de la PolitiaTransporturi Galati si Braila au organizat, in noaptea de marti spre miercuri, un flagrant, reusind sa-i prinda pe contrabandisti dupa ce au descarcat intreaga cantitate. Operatiunea a avut loc la iesirea din Chiscani, linga dana petroliera a Termocentralei, si nu in Portul Braila, cum eronat a fost informata initial presa.
In afara de cele 70 de tone de motorina descarcata in autocisterne, politistii au mai gasit inca 64 de tone, cantitate aflata inca pe impingatorul "Giurgiu 9". Motorina era destinata consumului unor unitati Peco din zona Moldovei. Dupa cum ne-a precizat seful Biroului Politie Transporturi Braila, comisar Costel Crintea, nava "Giurgiu 9" avea atasata si o barja, care era plimbata goala pe Dunare, tocmai pentru a nu da de banuit, motorina aflandu-se in tancurile de pe impingator. "A fost audiat intregul echipaj, noua persoane, din care facea parte si administratorul, dar si cei doi soferi ai autocisternelor care apartin unor firme de t