Ii cred pe operatorii de maxi-taxi ca nu se mai ajung cu banii, ca o duc greu, asa cum o duce mai toata lumea din Romania. Si s-au gandit ei, proprietarii de dubite, ca ar fi cazul ca pretul unei calatorii sa creasca la 15.000 de lei vechi, fata de 10.000 de lei, cat este in prezent. Numai ca de la dorinta la putinta sunt cateva statii bune de parcurs, caci aceasta masura trebuie agreata si de municipalitate. Primarul Simionescu a scaldat-o, asa cum ii sta in fire, anuntand ca ii intelege pe operatori, dar, in acelasi timp, nu agreaza o majorare a costului calatoriei cu maxi-taxi. Altfel spus, nenea Simi a lasat problema in legea ei, poate-poate se vindeca singura, de la sine.
Eu nu sunt nici primar si nici operator de maxi-taxi, asa ca pot sa exprim o parere transanta, in calitate de client. Pardon, fost client, caci am uitat sa va zic ca de cand cu criza asta idioata am renuntat la maxi-taxi si am trecut pe autobuzele Braicar, care sunt din partea casei, adica moca. Si sunt gratis nu de ieri, de azi, ci din septembrie 2008 incoace, cand controlorii-batausi de la “Ying Yang" au fost ejectati de pe mijloacele de transport ale Braicar. Asadar, ca sa revin la subiect, parerea mea este ca operatorii de maxi-taxi nu mai au clienti, asa cum aveau odata, nu ca piesele de schimb s-au scumpit sau ca merg cu acelasi pret de patru ani de zile. Nu se mai urca lumea in maxi-taxi, bre, asta-i adevarul. Poate ca 10.000 de lei nu inseamna cine stie ce bani, dar cand ai de facut, de exemplu, 4-5 drumuri zilnic, incepe sa te cam stranga cureaua. Si-atunci, te-apuci de sporturi extreme in autobuzele Braicar, in sensul ca te risti sa mergi fara bilet, fie ce-o fi!
In conditiile in care toti astia de fac comert isi ieftinesc produsele si vin cu promotii si reduceri de pret, desteptii de pe maxi-taxi vor sa scumpeasca biletul cu 50%, in speranta ca lucrul asta se va