Compania nu intentioneaza sa faca noi angajari, ci se va concentra pe optimizarea resurselor umane existente, spune Richard Moat.
Orange Romania si-a programat pentru acest an un buget de investitii egal cu cel de anul trecut, de 200 mil. euro, fondurile urmand sa fie directionate in principal catre retea si in special catre serviciile de internet mobil.
"Intentionam sa ne mentinem nivelul investitiilor la nivelul anului precedent. Vrem sa continuam investitiile in reteaua 2G/3G pentru a fi siguri ca tinem pasul cu evolutiile tehnologice si ca vom avea o platforma pe baza careia sa crestem in viitor. Orice se va intampla, criza se va incheia la un moment dat si atunci va trebui sa fim bine pozitionati ca business", a declarat Richard Moat, CEO al Orange Romania.
El a precizat ca pe masura ce numarul de clienti ai companiei creste, localitatile se extind, iar consumatorii vorbesc mai mult la telefon, operatorii de telefonie mobila trebuie sa investeasca mai mult in retea. Orange are peste 10,2 milioane de clienti.
"Cred ca am instalat anul trecut aproape 500 de noi site-uri 3G, acesta fiind cel mai mare numar de site-uri instalate din istoria companiei, incluzand aici si primul an de activitate al Orange. In acest an nu vor mai fi la fel de multe, dar va exista un numar semnificativ si in 2009, pentru ca vom continua sa ne extindem atat acoperirea, cat si capacitatea retelei", explica Richard Moat. "Un focus major pentru Orange il reprezinta investitiile in internetul mobil, care a inceput sa castige teren pe piata. Am vazut o adoptare masiva a solutiilor de date mobile in ultimul an, respectiv o crestere de 150% a numarului de modemuri si al abonamentelor de internet nelimitat pe care le-am vandut."
Pe masura ce veniturile din telefonia mobila au inceput sa-si diminueze rata de crestere, ca urmare a competitiei dure si a maturizar